راه‌‍ اندازی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در دانشگاه خوارزمی

رییس شبکه بهداشت استان البرز گفت: اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در دانشگاه خوارزمی واقع در غرب البرز راه‌اندازی شد.

شهاب معینی مستوفی، در گفت وگوبا خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا واکسیناسیون افراد دارای اولویت در استان البرز نیز آغاز شده است و بدون وقفه در تلاش هستیم بنا بر سهمیه استان افراد را در مقابل این ویروس منحوس واکسینه کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ در دستورکار قرار دارد که افراد مشمول این اولویت باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند؛ فرآیند ثبت نام از ابتدای ماه خرداد آغاز شده است.

رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه در مراکز واکسیناسیون با تجمع افراد که اغلب همراهان سالمندان هستند مواجه بودیم، اظهار کرد: برخی دیگر نیز مشمول اولویت‌ها نبودند و بدون دریافت پیام و تماس از سوی شبکه بهداشت در صفوف واکسیناسیون حاضر می‌شدند که امیدواریم با اطلاع رسانی درست و دقیق مردم در این خصوص با آگاهی بیشتری اقدام کنند .

این مقام مسؤول از راه‌اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی در البرز خبر داد و اعلام کرد: در راستای اجرای گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کرونا و واکسیناسیون عمومی بر علیه ویروس کووید-۱۹، مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج با هدف تسریع در اجرای برنامه و سهولت دسترسی شهروندان اقدام به راه اندازی اولین مرکز خودرویی واکسیناسیون کووید-۱۹ برای سالمندان بالای ۷۰ سال از تاریخ ۴ خرداد در محل دانشگاه خوارزمی واقع در حصارک بلوار خوارزمی نموده است.

مستوفی افزود: ساعت کاری مرکز واکسیناسیون خودرویی تا اطلاع ثانوی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ عصر است؛ اما خواهشمندیم، اولویت جدید واکسیناسیون پس از ثبت نام منتظر تماس و یا پیامک شبکه بهداشت بمانند و پس از هماهنگی به مراکز مشخص مراجعه کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.