نرخ مرغ از کیلویی ۲۴ هزار و۹۰۰ تومان بیشتر نشده

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طی هفته‌های اخیر تا حدی از التهابات بازار کم و مرغ ارزان شده است، البته هنوز تفاوت بین چهار تا شش هزار تومانی در مناطق مختلف وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج کوروش مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران البرزی اظهار داشت: نرخ مرغ از کیلویی ۲۴ هزار و۹۰۰ تومان بیشتر نشده و هر واحدی به قیمت بیشتر عرضه کند، تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان صمت به طور روزانه از واحدهای عرضه مرغ بازدید می‌کنند و برخورد قانونی مقتضی را با متخلفان صورت می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه طی هفته‌های اخیر تا حدی از التهابات بازار کم و مرغ ارزان شده، گفت: البته هنوز تفاوت بین چهار تا شش هزار تومانی در مناطق مختلف وجود دارد.

مرادی اضافه کرد: در مناطق کم برخوردار تفاوت قیمت مرغ با نرخ مصوب کمتر و در مناطقی که مردم از سطح رفاه بیشتری برخوردارند اختلاف بیشتر است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: در حال حاضر برای دسترسی راحت‌تر مردم به مرغ تنظیم بازاری، توزیع بیشتر از طریق بازار روزها انجام می‌شود.

مرادی توضیح داد: امیدواریم با افزایش میزان تامین، به زودی مرغ دونرخی حذف و در همه واحدها با قیمت مصوب عرضه شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.