لزوم ورود استاندار نسبت به کم کاری دستگاه های دولتی در پروژه تعریض بلوار ارم

دستگاه های دولتی از جمله میراث فرهنگی جهت رفاه و حال شهروندان در پروژه تعریض بلوار ارم با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از سطح منطقه مهرشهر به همراه حسین عطایی شهردار محترم انجام شد، اظهار داشت:پروژه تعویض بلوار ارم که از دیرباز آغاز شده در دوره ششم الحمدلله رشد خوبی پیدا کرده و مناطق ۳ و ۴ که مجاور این بلوار محسوب می‌شوند تلاش لازم را داشته اند.

رحیمی با بیان اینکه بلوار ارم شریان اصلی مهرشهر محسوب می شود،افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضا و توافقات با مالکین در مسیر ، برخی املاک در حال آزادسازی و اجرای عملیات عمرانی است .

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج یکی از مشکلات اصلی و جدی تعویض بلوارارم متاسفانه توافق بادستگاه‌های دولتی برشمرد و گفت :میراث فرهنگی باید برای رفاه حال شهروندان این مسیر را آزاد ، اصلاح و همکاری لازم را با مدیریت شهری انجام دهد.

رحیمی در پایان از استاندار محترم درخواست نمود نسبت به این موضوع ورود و دستگاه‌های دولتی که در این مسیر مانع هستند و همکاری لازم را ندارند جهت تکمیل وانجام این پروژه مهم مطالبه نماید.

http://پایگاه خبری

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.