جمعیت یهودی سرزمین های اشغالی نشان از متلاشی شدن جریان صهیونیسیم 

مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: جمعیت یهودی سرزمین های اشغالی  نشان از متلاشی شدن جریان صهیونیسیم دارد.

به گزارش همگام با البرز از کرج عظیم ابراهیم پور مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشور ظهر امروز در دومین نشست «راه نصرالله» که با اصحاب رسانه در سالن جلسات باشگاه میلاد کرج شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه جنگ بین فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی در جهان اسلام بسیار مهم بوده است، اظهار داشت: نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل برای فرار از مشکلات خود به گسترش جنگ در منطقه پرداخته زیرا سازمان نتانیاهو از هم پاشیده و اتحاد درونی خود را از دست داده است.

 

وی با اشاره به اینکه جریان یهودیت در دنیا به دنبال این است که سیطره بین المللی وجهانی را در دنیا به دست آورد و چهره اصلی و اهداف یهودیت لو نرود، افزود: جریانی از یهود ماموریت دارند تا دنیا را در ابهام نگهداند تا این چهره دیده نشود.

 

مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: تعطیلی مدارس ، دانشگاه ها و مهاجرت بیش از ۲ میلیون نفر از جمعیت یهودی سرزمین های اشغالی نشان از متلاشی شدن جریان صهیونیسیم است.

 

وی با بیان اینکه زمانی که بیداری اسلامی شکل گرفت حضرت آقا فرمودند: امتداد این این بیداری اسلامی در کشورهای اروپایی شکل خواهد گرفت، افزود: اهمیت فلسطین به قدری بالاست که وقتی اتقاق حاصل شود فرج امت اسلامی رخ خواهد داد.

 

ابراهیم پور با توجه به اینکه جریان صهیونیسم برای کسب قدرت به مثلث زور، زر و تزویر دست زده است و امروز آمریکا و تمام متحدانش همان جریان را پیش گرفته اند، گفت: رسانه های آمریکا و اروپا جریان تزویر و جریان زر خود یهود صهیونیستی هستند که خود هدایت می کنند‌.

 

وی با توجه به اینکه یهود صهیونیسم در تلاش است تا دنیا را در تاریکی و ابهام نگهدارد، خاطرنشان کرد: رژیم‌صهیونیسم هنوز چهره ی اصلی خود را نشان نداده زیرا اصلیت خود همان شیطان و شیطان پرستی است.

 

ایراهیم پور با توجه به اینکه در کتاب تورات نوشته شده قبل از ظهور منجی بشریت ، یهود دولت مستقلی تشکیل می دهد که به اندازه عمر عادی یک انسان بوده است، بیان کرد: در حال حاضر ۷۷ سال از عمر این دولت جعلی و شیطان پرست گذشته و در حال اتمام عمر آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: در تورات نیز آماده است که دولت مستقر قبل از فروپاشی در هفت نقطه وا د جنگ می شود ، افزود: نشانه این حرف سخنرانی نتانیاهو در جمع مردم بود که گفت: در هفت نقطه ( لبنان، غزه ، کرانه باختری، سوریه، یمن ، ایران و عراق ) اکنون در حال جنگ هستیم.

 

مسوول قرارگاه جهاد تبیین کشور با توجه به اینکه نظم جدید جهانی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب انزوای آمریکا، انتقال قدرت از آمریکا و اروپا به آسیا بوده است، بیان کرد: اگر ما بتوانیم چهره اصلی یهود را درست معرفی و نمایان کنیم مردم تکلیف خود را می دانند و می توانند تصمیم گیری کنند.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.