۶ طرح عمرانی در سازمان آرامستانهای شهرداری کرج افتتاح و به بهره برداری رسید

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج گفت: ۶ طرح عمرانی در سازمان آرامستانهای شهرداری کرج افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج محمد محمودی نژاد رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج در آيين بهره برداري از پروژه هاي عمراني سازمان مديريت آرامستان هاي شهرداري کرج که ظهر امروز در سازمان آرامستانهای بهشت سکینه کرج برگزار شد، اظهار داشت: با اشاره به اینکه آرامستان بهشت سکینه البرز در بحث محیط زیست دوسال پی در پی رتبه اول را کسب نموده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان پذیرشی این سازمان اولین سازمانی است که در کل کشور به صورت روتین و‌منظم خدمات ارائه می کند و امروز افتتاح خواهد شد٫افزود:ایندساختمان با خلاقیت کارکنان این آرامستان با طراحی ایرانی اسلامی قرار است با مساحتی به میزان ۵۱۰ متر محل خدمت رسانی به مردم باشد.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان آرامستانهای شهرداری کرج‌ از آب شهری هیچ بهره ای نمی برد و از آب قنات استفاده می کند با احداث یک استخر توانستیم مقداری از آب این مجموعه را تامین کنیم.

محمودی نژاد خاطرنشان کرد: در ۳ سال گذشته ساختمانی را بنا کردیم که در آن سالن تشریح به مساحت ۲۲۰ متر اضافه شد. وی با بیان اینکه در احداث پروژه های این سازمان حدود ۶۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان کرد:تمام کارکنان این مجموعه تمام زندگی خود را در این مجموعه می گذرانند و در تعطیلات رسمی هیچ کدام از این افراد تعطیل نبستند و با جان و دل به شهروندان ارائه خدمات می کنند.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج گفت: ۱۰ دستگاه ون به تازگی برای حمل و نقل متوفیان خریداری شده است که چیزی حدود ۱۸ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه ۶طرح عمرانی امروز در این سازمان افتتاح و‌له بهره برداری رسید، عنوان کرد: ۳۳ هکتار از ۷۷ هکتار فضای آرامستانها فضای سبز بوده که برای آبیاری آنها از چاه ها و آبهای سطحی استفاده می شود.

محمودی نژاد با اشاره به اینکه دومین چایخانه امام رضا در این مجموعه راه اندازی شده است، گفت: در بحث حمل و نقل عمومی این سازمان در فقر به سر می برد.

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.