دورنمای خوبی برای درمان تامین اجتماعی استان البرز حاصل شده است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به برنامه های توسعه ای استان دورنمای خوبی را برای درمان تامین اجتماعی استان البرز پیش بینی و عنوان نمودند .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز دکتر داریوش طاهرخانی در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست اداره بازررسی و رسیگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد اظهار داشت: پروژه های بیمارستان هشتگرد ، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی ، پلی کلینیک تخصصی حصارک و پلی کلینیک تخصصی نظراباد اقدامات بسیار مهم در سطح استان هستند که توسط مدیریت درمان استان پیگیری ،اقدام و به مرحله انتخاب پیمانکار رسیده است که امیدواریم شرکت خانه سازی ایران اقدامات لازم را در کوتاهترین زمان انجام دهد.

وی افزود : این اقدامات ارزشمند دورنمای خوبی را برای درمان تامین اجتماعی استان شکل داده است و لازم می دانم از زحمات تمامی همکارانی که در پیگیری پروژه ها و تحقق این دستاوردهای مهم نقش داشتند ، تشکر و قدردانی نمایم .

دکتر طاهرخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه و رسالت ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات و حراست عنوان کرد: هدف ما در حوزه های حراست و بازرسی ایجاد محدودیت و کنترل نیست بلکه اصلاح فرایندها و انجام امور در مسیر درست است و خوشبختانه با توجه به شناختی که از همکاران استان داریم چه در گذشته و چه اکنون همکاران کاملا آگاه به این مسائل هستند و امیدواریم با همراهی و همکاری مناسب تمامی همکاران ، سرپرست جدید اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز بتوانند توفیقات لازم در پیشبرد امور داشته باشند.

 

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت : در حوزه های مختلف مدیریت درمان استان اقدامات بسیار مطلوب و تاثیر گذاری انجام و نتایج و دستاوردهای بسیار ارزشمندی نیز حاصل شده است.

بطوریکه علاوه بر کسب رتبه های برتر کشوری ، عملکرد برخی از این حوزه ها به عنوان پیشرو در سطح سازمان تامین اجتماعی بوده است.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاش های آقای محرم عبادی رئیس اداره حقوقی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در طول مدتی که مسئولیت سرپرستی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات را بر عهده داشتند ، قدردانی و طی حکمی از سوی مدیر درمان استان آقای ناجی فریسی به عنوان سرپرست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز منصوب شدند.

http://پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.