دیدار چهره به چهره استاندار البرز با ۵۹ تن از اهالی روستا های اشتهارد

نماینده عالی دولت در استان البرز با ۵۹ تن از اهالی روستا های شهرستان اشتهارد به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج عزیزاله شهبازی در دیدار با مردم روستاهای شهرستان اشتهارد که صبح امروز بصورت گرفت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اظهار داشت: با توجه به اینکه واکسیناسیون به صورت گسترده انجام شده و همچنین دستورالعمل های بهداشتی رعایت می شود، دیدار های چهره به چهره با مردم را دوباره در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در شهرستان های مختلف این دیدارها اطلاع رسانی می شود و یک روستا را برای حضور مردم اعلام می کنیم.

شهبازی گفت: دغدغه ها، مشکلات و مسائل مردم را از بطن جامعه جویا می شویم و این موارد را در خلال برنامه های کلان استان مد نظر قرار می دهیم.

وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمتگزاری آنها افتخار بزرگی است که نصیب ما شد از این رو با اهتمام ویژه ای برای حل موانع آنها اقدام می کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: البته در این سفرها مدیران مربوطه نیز حاضر می شوند و موضوعات حوزه کاری خود را مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهند.

وی گفت: اشتهارد یکی از شهرستان های کمتر برخوردار البرز محسوب می شود که با اشراف به این امر طی چند سال اخیر به گونه ای برنامه ریزی کردیم تا بلحاظ اعتباری مورد توجه ویژه قرار گیرد تا زیرساخت های لازم را ارتقا دهد.

شهبازی افزود: اشتهارد در بخش های مختلف صنعتی و همچنین دامپروری جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و در این حوزه ها مولد محسوب می شود.

وی گفت: با ۵۹ تن از روستاییان اشتهارد دیدار کردیم و موضوعات آنها به فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.