عملیات احداث پارک میلاد منطقه۲ شهرداری فردیس آغاز شد

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت توسعه سرانه های فضای سبز شهری، گفت: عملیات اجرایی پارک میلاد واقع در خیابان پیک منطقه ۲ شهرداری فردیس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز فرامرز گلخو با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم پارک میلاد خیابان پیک به همت همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل این منطقه آغاز شده است، اظهار داشت: مساحت این پروژه ۵ هزار متر مربع است و حدودا ۹۵ میلیارد ریال برای احداث آن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک میلاد اکنون در مرحله زیرسازی است، عنوان کرد: قرار است در پارک میلاد امکاناتی همچون پیاده‌راه، لوازم تندرستی، آلاچیق، وسایل بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری و فضاهای سبز متناسب احداث شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس با بیان اینکه احداث فضاهای سبز و امکاناتی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان یکی از مطالبات شهروندان است، تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز شهری از جمله اهداف مدیریت شهری است و همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری این منطقه به توسعه فضای سبز و نگهداشت آن توجه ویژه ای دارند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه سرانه های فضای سبز در ارتقای کیفیت محیط شهری، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با اجرای چنین پروژه‌هایی در راستای رضایت خاطر شهروندان گام برداریم و شرایط مناسبی را برای رفاه حال آن‌ها مهیا کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.