تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بیمه سلامت استان البرز و موسسه خیریه مهر سهیلا منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بیمه سلامت استان البرز و موسسه خیریه مهر سهیلا به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.

به گزارش پایاه خبری همگام با البرز ، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بیمه سلامت استان البرز و موسسه خیریه مهر سهیلا به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.

دکتر داود زارع ، مدیر کل بیمه سلامت استان البرز با بیان این‌که امضای این تفاهم‌نامه موجب می‌شود کارهای مشترکمان بر بستر نظم و برنامه‌ریزی پیش رود افزود: اقدامات نیکوکارانه در سطح جامعه باعث می‌شود ما بتوانیم به کمک نهادهای خیر فعال در سطح استان در رفع بسیاری از مشکلات و مسائل بیمه سلامت وبا مساعدت سایر مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه موفق باشیم.

ناصر امینی علویجه ، رئیس موسسه خیریه مهر سهیلا نیز، بیمه سلامت را یک سازمان اجتماعی قدرتمند با پشتوانه مردمی برای رفع بحران‌های درمانی خانواده ها دانست و گفت: امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه زمینه شتاب گرفتن فعالیت‌های خیرین و کمک به مردم را فراهم کند. ما باید سعی کنیم با فراهم کردن بسترهای کار خیر و حذف موانع مسیر خدمت به مردم و خصوصا بیمه شدگان بیمه سلامت که در تامین هزینه های درمان با مشکل مواجه می باشند هموارتر کنیم و از برکت وجودی نیکوکاران در رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مردم عزیز بهره جوییم.

یادآور می شود این تفاهم نامه در چارچوب مفاد اساسنامه سازمان بیمه سلامت و بند (11) سیاست‏های کلی «سلامت» ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه کشور در خصوص برقراری پوشش بیمه پایه سلامت برای تمامی آحاد جمعیت کشور که فاقد پوشش بیمه سلامت می باشند (بر اساس ضوابط و آئین نامه های مربوطه) برای ارائه خدمات و برخورداری از پوشش بیمه سلامت و پزشک خانواده جهت اقشار آسیب پذیر و کم درآمدانعقاد گردید.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.