تماس های مرکز ۱۲۲ آبفا البرز در ۴ ماه نخست امسال ۲۸ درصد کاهش داشت

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از کاهش تماس های دریافتی و حوادث حوزه آب و فاضلاب در سطح استان خبر داد.

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تمگام با البرز در کرج اظهار داشت: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکین طی چهار ماهه نخست سال جاری ۱۱۴هزار و ۳۰۹ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۵۹ هزار و ۶۱۶ مورد بوده است.

 

وی افزود: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۲۸ درصدی تماس های دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب می باشد.

 

مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و پپیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.

 

نامداری گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.