شعر آیینی فیروزه در البرز برگزار می شود

رئیس حوزه هنری استان البرز از ظرفیت بالای شعر آیینی در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد مهرابی، در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت شعر آیینی در استان البرز بسیار غنی و پر بار است که این امر جای مباهات دارد. در این راستا و به منظور پرورش هنرمندان عرصه شعر آیینی در استان البرز سلسله جلسات شعر آیینی فیروزه برگزار می شود.

وی افزود: برای تقویت نسل قبلی و شناسایی هنرمندان جدید در این عرصه هر هفته سلسله جلسات مذکور با هدایتگری استاد رحمان نوازانی و هنرمندان دیگر برگزار می شود. سطح جلسات، بالا و قابل اعتنا است و از نظر علمی می تواند شرکت کنندگان را به سطح قابل ملاحظه ای ارتقا دهد.

مهرابی در مورد تعداد جلسات این کارگاه ها بیان کرد: سلسله جلسات شعر فیروزه تا پایان سال حدودا به 30 جلسه می رسد. در این رویداد هر هفته سروده های هنرمندان که موضوع آن را هفته قبل استاد نوازانی مطرح می کند، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

رئیس حوزه هنری استان البرز در مورد پایان این سلسله جلسات نیز اظهار کرد: در پایان سال کتابی حاوی آثار برجسته و برگزیده این کارگاه ها تهیه و چاپ خواهد شد و در تلاش هستیم تهیه کتابی با موضوع شیوه نقد و تحلیل آثار هنری را نیز در برنامه های حوزه هنری البرز قرار دهیم.

مهرابی در پایان با اشاره به اینکه جلسات مذکور روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 16:30 برگزار می شود، گفت: از همه شاعران البرزی دعوت می شود در این سلسله جلسات حضور پیدا کنند تا با حضور آنها محفلی پربارتر داشته باشیم و بتوانیم زمینه دانش افزایی شاعران جوان را فراهم کنیم.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.