مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سهم مشارکتهای غیرنقدی موسسات خیریه به بهزیستی استا البرز بوده است

مدیر کل بهزیستی استان البرز از تداوم روند همدلی مردم مومن البرزی و ارائه کمک رسانی به مددجویان نیازمند در قالب پویش ضیافت همدلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،اسدالله حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تداوم اجرای طرح پویش همدلی اظهار داشت: این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیتهای مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی حداکثری به جامعه هدف در حال اجراست و از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز گردیده و تا بیست و دومین روز اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دکتر حیدری افزود: در سال جاری شرکای کاری بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این اداره کل در تلاشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتر،بخش وسیعتری از جامعه هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار دهند. در حقیقت با برنامه ریزی های انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

محور فعالیت های این پویش مشارکت نقدی و غیرنقدی، تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان و سایر موضوعاتی از قبیل را شامل می شود.

حیدری در خصوص کمکهای جمع آوری شده تا کنونتصریح کرد: مشارکتهای نقدی و غیرنقدی جمعاً به ارزش ۱۶ میلیارد ریال که توسط مراکز دولتی جمع آوری گردیده و شامل مواردی از قبیل: ۹۰۰۰ پرس غذای گرم ، افطاری برای ۳ هزار نفر ، بسته های معیشتی به تعداد ۲ هزار بسته ، بسته های بهداشتی به تعداد ۸۰۰ بسته ، لوازم خانگی شامل دو دستگاه اجاق گاز و یک دستگاه ماشین لباسشویی می باشد.

وی در خصوص مشارکت نقدی و غیرنقدی موسسات خیریه گفت: تا کنون جمعاً مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سهم مشارکتهای غیرنقدی موسسات خیریه بوده که شامل ۲۶۰۰ بسته معیشتی ، ۹۰۰ بسته بهداشتی ، ۷۰۰ دست لباس ، ۵۰۰ جفت کفش ، یک دستگاه دوچرخه و ۴ دستگاه تلفن همراه بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز جهت جذب مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه شماره کارت 6367957055485077 وشماره حساب 4181034541961324 را اعلام کرد و گفت: نیکوکاران عزیز همچنین می توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شناسه شبا 3301000041810345419611324 واریز نمایند.

حیدری در پایان گفت :راههای همدلی برای همشهریان و خیرین عزیز از طریق مراجعه به ستاد بهزیستی استان، ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان امکان پذیر می باشد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.