جشنواره لاله ها میزبان البرزی ها شد

مدیر عامل سازمان سیما و‌منظر شهرداری کرج از برگزاری باغ لاله ها در پارک چمران کرج خبر داد.

 

علیرضا عاقلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری همگام با البرز اظهار داشت : امسال برخلاف سال‌های گذشته این جشنواره بدون افتتاحیه و‌ سخنرانی شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره لاله ها از ۲۰ فروردین از ساعت ۱۰صبح تا ۲۲ برای بازدید عموم مردم بازگشایی شده است، افزود: پیش بینی می شود روزانه بین ۴ تا ۵ هزار نفر از این جشنواره دیدن کنند.

مدیر عامل سازمان سیما و منظره شهرداری کرج عنوان کرد: در بیست فروردین سال جاری حدود ۳ هزار نفر از جشنواره لاله های پارک چمران بازدید کرده اند که پیش بینی می شود در تعطیلات آخر هفته که مصادف با عید فطر است بین ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر از این جشنواره دیدن کنند.

عاقلی در خصوص اقدامات انجام شده در جشنواره  نسبت به سال گذشته گفت: در اقدامات باغبانی تفاوت طراحی نسبت به سال گذشته بوده است که ۲۰۰ هزار نوع گلهای فصلی جدید کاشته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۰۰ هزار پیاز لاله وارد کشور شده است که امسال ۱۰۰ هزارتا بیشتر از سال گذشته وارد کردیم و در پارک بانوان جنب باغ لاله ها کاشته شده است٫ خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ غرفه میراث‌فرهنگی خارج از بافت در ضلع شمالی باغ برپا شده است .

وی با توجه به اینکه طبق سنوات گذشته رادیو جشنواره، غرفه های مادر و کودک ، غرفه کودک و نوجوان ، غرفه سالمندان خدماتی است که در این پارک به بازدید کنندگان ارائه داده می شود، افزود: امسال بازدید از باغ پرندگان برای عمومی رایگان است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/الناز کوهزاده

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.