انجام 171 بازدید از مجتمع‌های خدماتی بین راهی البرز

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از نیمه اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ۱۴۰۳، با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی 171 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان البرز انجام شد.

 

به گزارش همگام با البرز ، سید علی موسوی با اشاره به اینکه بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی البرز از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۳ ادامه داد، اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، قبل از آغاز سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژه‌ای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز، توضیح داد: از زمان آغاز این طرح تا 15 فروردین سال جاری(پایان طرح) 171 بازدید توسط کارشناسان این اداره‌کل از این مراکز انجام شد.
این مسئول بیان کرد: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.
موسوی در ادامه با اشاره به نصب بنر توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با مضامین یادآوری و احتیاط در خصوص حوادث در حین رانندگی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، گفت: این اقدام با هدف آگاه‌سازی رانندگان و کاربران جاده‌ای صورت گرفت تا آنها سفر ایمنی داشته باشند.
سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی تنها مختص به ایام نوروز نیست و در طول ایام سال نیز به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.