بیش از سه میلیارد تومان به حساب فرزندان ایتام البرزی واریز شد

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) در البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون رقمی معادل 3 میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان توسط حامیان به ‌حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج محمد محمدی فرد با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان شاهد رشد 3 برابری سرانه واریزی به ‌حساب فرزندان ایتام و محسنین بودیم اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای پویش ایران مهربان 3000 نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرزی اضافه شد.

محمدی فرد با تأکید بر اجرای پویش ایران مهربان افزود: در حال حاضر 1468 فرزند طرح اکرام ایتام و 3276 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می‌باشند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان کشور به ایتام در ماه مبارک رمضان گفت: در شب ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به‌ حساب بیش از ۱۴۰۰ یتیم مورد حمایت کمیته امداد البرز واریز شد.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: نیکوکاران می‌توانند در این پویش با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین اقدام کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.