رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در البرز برگزار می شود

رییس مرکز عالی امام خمینی (ره) گفت: رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در البرز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سید داوود حاجی میر رحیمی در نشست خبری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی که در سالن جلسات مرکز امام خمینی ره برگزار شد با اشاره به اینکه این رویداد از ۱تا ۲ اسفندماه سال جاری در مرکز آموزش عالی امام خمینی ره برگزار می شود،اظهار داشت: هدف اصای این رویداد شناسایی و آموزش و معرفی ده استارت آپ برتر بوده که در موضوعات سامانه های آموزشی مبتنی برAr_Vr و متاورس Gen aiو, تولید و انتقال محتوا Pos-pod، پلتفرم های آموزشی دیجیتال Lms، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و کاربرد بلاک چین در تولید محتوا است.

وی با اشاره به اینکه فناوری های نوین آموزشی جزو تکنولوژی های جدیدی هستند که می توان به آنها به عنوان یک نسل جدید در تکنولوژی روز دنبا نگاه کرد، افزود: رویکرد ما به عنوان زیر مجموعه جهاد کشاورزی این است که به سمت صنعت هم پیشرو باشیم و زمینه را برای فناوری های زیست بوم‌کشاوری نیز در کشور محیا سازیم.

رییس مرکز عالی امام خمینی ره. با بیان اینکه با کمترین قیمت مردم می توانند با آموزش و مهارت به بیشترین و پردآمدترین فناوری های نوین و تکنولوژی ها دست پیدا کنند، گفت:داوران این رویداد از متخصیص در هوش مصنوعی و … هستند و جوایز از طرف مرکز امام خمینی و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به صورت منابع خصوصی و دولتی تامین می شود.

حاجی میر رحیمی عنوان کرد: در این رویداد افراد در حوزه نواوری و فناوری های نوین به دنبال جوایز نیستند و بیشتر به دنبال سرمایه گذار و جذب در شغل خاصی هستند.

وی ادامه داد: از ده تیم برگزیده در این رویداد ۳ تیم به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی ره با بیان اینکه یکی از سر فصل های اصلی این رویداد هوش مصنوعی است، بیان کرد:۷ بهمن ماه سال جاری اولین وبینار آموزش همگانی هوش مصنوعی در مرکز آموزش امام خمینی ره برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنسان کرد: علاقمندان برای این رویداد می توانند به آدرس www. Tuskano.ir مراجعه

http://پایگاه خبری استان البرز

انتهای خبر/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.