پویش ملی شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان البرز اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، سالار قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای پویش ملی شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از رسالت های آموزش و پرورش در سال‌های اخیر شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.

وی با بیان اینکه شعار ما بهره مندی همه کودکان در سن تحصیل از آموزش است، افزود: از این رو فعالیت‌های مختلفی در این راستا انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: امسال بدلیل شرایط خاصی که با شیوع بیماری کرونا به وجود آمد پویش ملی شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل برنامه ریزی شده است.

قاسمی با عنوان اینکه افراد بازمانده از تحصیل شامل چند گروه می‌شوند، تصریح کرد: یکی از گروه های دانش آموزان بازمانده از تحصیل شامل افرادی می‌شود که خانواده‌هایشان به دلیل ترس فرزندانشان از ابتلا به کرونا در سال تحصیلی 99- 1400 آنها را ثبت نام نکردند.

وی با بیان اینکه برخی به دلیل مشکلات اقتصادی و همکاری برای تامین معیشت خانواده ترک تحصیل کرده اند، خاطرنشان کرد: برخی نیز به دلیل نبود امکانات تحصیل نوین و گوشی هوشمند از تحصیل بازمانده اند.

وی گفت: امیدواریم در این راستا افراد را شناسایی و شرایط هریک را به نسبت وضعیتشان برای ادامه تحصیل تشویق کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.