فضا و نقاط بی دفاع شهری ساماندهی و ایمن شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر تاثیر فضاهای بی دفاع شهری بر احساس امنیت شهروندان تاکید کرد و گفت: یکی از گلایه های مردم بخصوص در مناطق کم برخوردار خاموشی تیرهای برق و کمبود روشنایی است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مریم قهرمانی صارم در جلسه کمیسیون تلفیق که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری با حضور اعضای شورای شهر ، شهردار، معاونین و مدیران شهری برگزار شد اظهارداشت: فضاهای بی دفاع شهری با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و همکاری مدیریت شهری شناسایی و نسبت به تجهیز روشنایی اقدام شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: وضعیت روشنایی در برخی معابر بنحوی است كه تنها با نور خودرو می توان جلوی خود را دید و رانندگی در تاریكی سخت است و امكان تصادف و بروز حادثه وجود دارد.

قهرمانی صارم اذعان کرد: باید مسئولان در شب نسبت به بررسی وضعیت روشنایی سطح معابر و خیابان های شهر بخصوص مناطق محروم اقدام كنند و موضوع را عملا پیگیری و برای تامین نظر مردم و تامین روشنایی كافی اقدام لازم انجام دهند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد:وجود روشنایی كافی در شب برای شهروندان امر طبیعی و سخن بجایی است كه با همكاری اداره برق برای تامین نظر مردم اقدام مناسب انجام شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.