شرایط یک انتخاب خوب در البرز مهیا است

استاندار البرز گفت: با همکاری و همدلی تمامی نهادهای اجرایی در استان البرز باید برای فراهم شدن بستر پرشور انتخابات پیش رو مهیا شویم؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات این دوره که مدنظر مقام معظم رهبری نیز است یک رکن به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز،صبح امروز در جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که با حضور رئیس هیات عالی نظارت در انتخابات و  سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان در سالن شهدای استانداری برگزار شد، بر هم افزایی و تعامل در جهت افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

استاندار البرز با بیان اینکه تمام امکانات استان جهت انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم و بیطرفی دست اندرکاران انتخابات  و حفظ و حراست از آرای مردم بسیج شده اند، اشاره کرد و افزود: امیدوارم این انتخابات یکی از پر شور ترین انتخابات با مشارکت حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسؤولان است، تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت با همراهی و گسترش تعاملات هیات های نظارت و اجرایی با همکاری متقابل ضرورت دارد.

شهبازی تصریح کرد:  حضور و نقش آفرینی مردم در رقم خوردن آینده کشور پیوسته مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی اضافه کرد: با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری وبا تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه با هم افزایی تاکید شده است و در این راستا تمام تلاش مجموعه استان در جهت حفظ و حراست با وحدت و همدلی همراه بوده است.

شهبازی یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات که مدنظر مقام معظم رهبری هم هست، در این دوره از انتخابات یک رکن است.

در این جلسه حدادی رئیس هیات عالی نظارت و عباسی سخنگوی هیات نظارت نیز بر وفاق و همدلی تاکید داشته و در جهت همکاری متقابل و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در جهت بالابردن میزان مشارکت و گسترش اعتماد عمومی به عوامل و کارگزاران انتخابات و رقابت سالم داوطلبان و اجرای فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات و رعایت بی‌طرفی مدیران دستگاه های اجرایی  مطالبی ابراز داشتند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.