شهادت در لباس احرام توفیقی عظیم از جانب خداوند است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم گرامی داشت یاد و خاطر شهدای منا گفت: شهادت در لباس احرام توفیقی عظیم از جانب خداوند است که به بندگان مخلص خود هدیه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سلیمان رستمیان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطر شهدا منا که در مجموعه فرهنگی و تفریحی عرفان کرج برگزار شد با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا علی الخصوص شهدای مظلوم منا و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهادت در لباس احرام توفیقی عظیم از جانب خداوند است که به بندگان مخلص خود هدیه کرده است.

وی افزود: شهدای منا با اقتدا به مولای خود سید الشهدا علیه السلام یا حسین گویان تشنه جان از کف داده و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمدند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: خانواده های شهدای منا بمانند دیگرخانواده های شهدا چشم و چراغ ما هستند، ما امروز وظیفه داریم به این عزیزان خدمت کنیم.

رستمیان افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی خدمتگزار تلاش میکند تا هرساله از زمان رخ دادن فاجعه منا برنامه تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا حادثه منا را به جهت گرامی داشت یاد و خاطر این عزیزان برگزار و ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا از خانواده شهدای این عزیزان نیز تجلیل‌کند.

گفتنی است در این مراسم از خانواده های معظم شهدای منا تجلیل شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.