علیرضا قره حسنلو به عنوان عضو شورای راهبردی دبیرخانه شورای عالی استان‌ها منصوب شد

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها طی حکمی علیرضا قره حسنلو دبیر هیات رییسه شورای عالی استانها را به عنوان عضو شورای راهبردی دبیرخانه شورای عالی استان‌ها منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز در بخشی از این حکم آمده است: این شورا به‌منظور نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و استفاده از خرد جمعی و با هدف افزایش اثربخشی، کارایی ،ایجاد انسجام و یکپارچگی در برنامه‌های کلان و بهره مندی از ظرفیت های فکری و علمی تشکیل می شود.

قره حسنلو رییس شورای اسلامی استان البرز با اشاره به وظایف شورای راهبردی دبیرخانه شورای عالی استان ها افزود: تبیین جایگاه نظارتی و تقنینی شوراهای اسلامی پایه و فرادست، بازنگری در قوانین ومقررات (آیین نامه ها، دستورالعمل ها، مصوبات و …) ملاک عمل شوراهای اسلامی و تهیه وتنظیم اصلاحیه ها و پیش نویس های مورد نیاز، بخشی از وظایف این شورا است.

دبیر هیات رییسه شورای عالی استان ها عنوان کرد: پایش قوانین و مقررات ملاک عمل در شوراهای پایه و فرادست و اتخاذ راهکارهای لازم برای ارتقای کارآمدی و اثربخشی آن ها از دیگر وظایف اعضای شورای راهبردی دبیرخانه شورای عالی استان ها خواهد بود.

علیرضا قره حسنلو همچنین در پایان خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم این شورا ارائه راهکارهای مناسب برای بهره گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی در راستای کاهش تورم و افزایش تولید جهت تحقق بخشیدن شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است.
پایگاه خبری استان البرز
پایان پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.