سیمای شهری باید برای مردم لذتبخش باشد

استاندار البرز خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر استان گفت: سیمای شهرها و روستاها باید زیباسازی شود و مردم از حضور در خیابان ها و معابر لذت ببرند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مجتبی عبداللهی در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: باید مراسم و جشنواره های مناسب  فصل پاییز در بوستان ها و مراکز تفریحی شهرهای استان برگزار شود.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، افزود: دشمنان برای خدشه وارد کردن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از راه های مختلفی وارد می شوند که تنها راه مقابله با این یورش های ناجوانمردانه، آگاهی و هوشیاری مردم است.

وی ادامه داد: ما بعنوان کارگزاران این نظام مقدس، مسوولیتی جز خدمت به مردم نداریم بنابراین باید در این راه کوشا باشیم و با خلاقیت و تلاش مضاعف نسبت به احصا راهکارهای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که با آگاهی بخشی، تنویر و اقناع افکار عمومی، مردم را از چرایی حملات سخت و نرم دشمنان با خبر کنیم.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم اهداف بزرگی را در راستای عدالت محوری و فسادستیزی دارد که تمامی مدیران استان باید در این جهت حرکت کنند.

استاندار البرز گفت: برای کسب رضایتمندی مردم می توانیم با نگاه مثبت، دیدار های چهره به چهره و حضور در محله ها، اقدامات بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: مدیران به قوانین و مقررات مشرف هستند و راه های متعددی را برای رسیدگی قانونی به موضوعات مردم سراغ دارند از این رو باید با شکیبایی نسبت به راهنمایی مردم اقدام کنند.

پایگاه خبری استان البرز

پایگاه خبری همگام با البرز/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.