تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز بهزاد غفاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برش استانی برنامه اشتغال، تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز در سال گذشته، هزار نفر بود که زمینه اشتغال هزار و ۱۷۹ نفر فراهم و در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت گردیده است.
وی افزود: با عنایت به سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد فرصت های شغلی پایدار و تاکید دولت مردمی به افزایش رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد و تثبیت اشتغال، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز طبق تعهدات ابلاغی، زمینه اشتغال هزار و ۱۷۹ نفر از شهروندان استان را در سال گذشته فراهم نمود.

غفاری عنوان کرد: تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در سال ۱۴۰۲، هزار و‌۵۰۰ نفر ابلاغ شده است و برنامه ریزی لازم برای انعقاد تفاهم نامه های آموزشی با مجموعه های صنعتی و آموزشی استان برای تحقق این مهم صورت گرفته است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با ۷ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شاخه های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به ارائه آموزش های مهارتی به اقشار مختلف استان می پردازد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.