کارگران سرمایه های واقعی توسعه ایران اسلامی هستند

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در متنی یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به تمام فعالان در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، نادر ثناگو مطلق اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، تحقق هر چه بهتر و بیشتر این شعار تنها در سایه همت و تلاش دستان کارگرانی محقق خواهد شد که با وجود تمام مشکلات، سربلند کردن نام کشورمان را به عنوان افق پیش روی خود ترسیم و در این راه پرقدرت تر از همیشه ایستاده و نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به وجود بیش از 70 واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی افزون بر یک هزار نفردر منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر افزود: امروز پیام به یک کارگاه تولیدی و صنعتی بزرگ در منطقه تبدیل شده که با نگاه حمایتی و هدایتی به این واحدها، امروز شاهد رشد اشتغال زایی به خصوص در بخش کارگری و افزایش روند تولید این واحدها هستیم.

ثناگو مطلق ادامه داد: ضمن تقدیر از زحمات تمام تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، تلاش های شبانه روزی کارگران که امروز در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارند را ارج نهاده و آرزوی سعادت، بهروزی و سلامتی آنها را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.