افزایش شرکت های دانش بنیان در البرز

رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: شمار شرکت های دانش بنیان این استان از ۳۰۸ شرکت به ۴۰۰ شرکت افزایش یافته است .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مهدی عباسی در اولین نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان البرز افزود: اکنون شرکت های خلاق استان البرز نیز توسعه یافته و رتبه آن از هشت کشوری به رتبه ۶ رسیده است.

وی بیان کرد: راه اندازی ساختمان شماره ۲ پارک علم و فناوری البرز در مرکز شهر کرج با بهره گیری از اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، برگزاری نمایشگاه های استانی و ملی در هفته پژوهش از دیگر فعالیت های مثمر ثمر درحوزه دانش بنیان بوده است .

عباسی گفت: شرکت های دانش بنیان البرز با فروش ۲ هزار میلیارد تومان محصولات خود در این نمایشگاه ها توانستند رتبه برتر را بین پارک های علم و فناوری کشور کسب کنند .

رییس پارک علم و فناوری استان البرز، راه اندازی میز خدمت واحدهای فناور و راه اندازی نخستین دفتر حل اختلاف ویژه شرکت های دانش بنیان با همکاری دادگستری از دیگر اقدامات انجام شده به منظور توسعه خدمات در بخش دانش بنیان عنوان کرد .

در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز اخذ تسهیلات تبصره ۱۸، تسهیلگری شرایط برای دانش بنیان، پیگیری و رفع درخواست و مطالبات دانش بنیان ها از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه قرار گرفت .

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.