آزادی ۸ زندانی نیازمند غیر بزهکار با همکاری کمیته امداد امام(ره)

خیّر کمالشهری با همکاری کمیته امداد امام(ره) و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها با تامین بیش از یک میلیارد ریال بخشی از دیون مالی ۸ زندانی نیازمند غیر بزهکار را پرداخت و موجبات آزادی آن‌ها در آستانه ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السّلام را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی‌فرد مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه حضور پرثمر خیّران همواره منشا برکات فراوان در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان بوده است گفت: تمامی عزیزان آزاد شده از بند فاقد سابقه کیفری بودند و به دلیل محکومیت‌های مالی در موضوعات مهریه، ورشکستگی اقتصادی و چک در زندان به سر می‌بردند که با همّت خیّران ، همکاری این نهاد و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز ابراز امیدواری کرد نفرات آزاد شده با بازگشت به جامعه و خانواده بتوانند مسیر مطمئن‌تری را برای آینده خود ترسیم کنند گفت: (ع . ب) مجرد ۲۰ ساله با تاریخ بازداشت ۱۴۰۱ ، (الف . ت) مجرد ۲۳ ساله با تاریخ بازداشت ۱۴۰۱ ، ( ج . م) متاهل ۳۲ ساله دارای یک فرزند با تاریخ بازداشت ۱۴۰۰ ، (س . خ) ۳۳ ساله مجرد با تاریخ بازداشت ۱۴۰۰ ، (الف . ع) مجرد ۳۹ ساله با تاریخ بازداشت ۱۴۰۰ ،(ر . الف) ۴۰ ساله مجرد با تاریخ بازداشت ۱۳۹۹ ، (م . ف) ۵۰ ساله متاهل دارای یک فرزند با تاریخ بازداشت ۱۳۹۹ و (ح .ف) مجرد ۵۶ ساله با تاریخ بازداشت ۱۳۹۲ به ترتیب جوانترین و میانسال‌ترین این افرادبودند.

وی همچنین با دعوت از خیّران برای مشارکت در امور خیر با موضوعات مورد علاقه در زمینه آزادی زندانیان می توانند از طریق واریز به حساب شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۱۰۳۲۱۴۳ بنام مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها با هر مبلغی در این امر خیر مشارکت کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/الناز کوهزاده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.