رسیدگی به ۲۴۵ پرونده تخلف در بخش حمل و نقل جاده‌ای البرز

رئیس اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از رسیدگی به ۲۴۵ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی سازگارزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش‌های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی شد، اظهار داشت: پس از بررسی پرونده‌های تخلف، ۱۰۳ مورد تذکر و یک مورد محرومیت از رانندگی دریافت کردند که از این تعداد ۴۵ راننده مربوط به بخش مسافر و مابقی راننده بخش حمل و نقل کالا بودند.

وی افزود: در این بازه زمانی به ۹۴ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی ۱۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ نیز رسیدگی شد.

این مسئول در ادامه به تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ نیز اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در کنار کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ که به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی می‌کنند، به منظور بررسی و رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تشکیل می‌شود.

سازگارزاده تصریح کرد: سال گذشته طی هشت جلسه به ۲۰ پرونده کمیسیون ماده ۱۴ رسیدگی شده است که از این تعداد ۱۳ مورد تذکر و مابقی به مدت یک ماه از رانندگی محروم شدند.

رئیس اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.