پروژه روکش آسفالت آزادراه تهران-کرج- قزوین اجرا می‌شود

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: ۹۸ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت ۵۲ کیلومتر از آزاد راه تهران - کرج - قزوین در حوزه استحفاظی استان البرز اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمید پرورشی در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: بهسازی آسفالت این آزاد راه در حوزه استحفاظی استان البرز به زودی در قالب سه قطعه به اجرا در می آید که قطعه نخست به طول ۲۲ کیلومتر در خط شمالی و جنوبی آزادراه کرج- قزوین با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان اجرا می شود.

وی افزود: قطعه دوم با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به طول ۱۵ کیلومتر در خط شمالی و پنج کیلومتر در خط جنوبی این آزاد راه اجرا خواهد شد.

پرورشی گفت: قطعه سوم در آزادراه کرج- قزوین به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان بهسازی آسفالت خواهد شد.

معاون راهداری البرز با یادآوری اینکه برای اجرای پروژه روکش آسفالت حفاظتی باید شرایط آب و هوایی مناسب باشد، گفت: برای جلوگیری از لغزندگی ناشی از صیقلی‌شدن آسفالت و به تبع کاهش تصادفات به ویژه در زمان بارندگی، سال گذشته عملیات مضرس‌کاری به منظور افزایش اصطکاک سطح آسفالت در مقاطع مختلف آزادراه تهران- کرج- قزوین اجرا شد لذا پروژه روکش آسفالت در این محور با اولویت مقاطع مضرس کاری شده انجام می‌شود.

پرورشی بیان کرد: عملیات اجرای پروژه‌های مذکور در قالب روکش آسفالت حفاظتی با هدف ارتقای تاب لغزشی و در نتیجه ارتقای ایمنی محور به زودی کلید می‌خورد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.