بدهی استراماچونی ظرف امروز یا فردا پرداخت می‌شود

وزیر ورزش و جوانان در مورد پرداخت طلب استراماچونی مربی سابق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: طلب استراماچونی ظرف امروز و فردا پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ورزشگاه آزادی بخش‌های زیادی در دست تعمیر است و تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت را فراهم سازیم.

وی افزود: شرایط ورزشگاه آزادی یک هنر مدیریتی است؛ از طرفی در دست تعمیر است و از طرف دیگر در آن مسابقات برگزار می‌شود، این کار بسیار سختی است. این شرایط هرجای دنیا بود مجموعه ورزشی را تعطیل می‌کردند. این جای تشکر دارد که هم استادیوم را تعمیر می‌کنید و هم در آن مسابقه برگزار می‌کنید. باید از همه دست‌اندرکاران تشکر کنیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که با توجه به سن استادیوم آزادی وقت آن نرسیده که یک مجموعه جدید ورزشی ساخته شود؟ عنوان کرد: در کشور ورزشگاه‌های بسیار زیادی داریم. در حال حاضر ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم. در اکثر استان‌ها از جمله فارس، خوزستان و خراسان رضوی استادیوم‌های بسیار خوبی داریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا این استادیوم‌ها قابلیت برگزاری مسابقات رده بالا را دارند و استاندارد هستند؟ بیان کرد: بله؛ می‌شود. چرا نشود؟ این ورزشگاه‌ها در تیپ‌های ده‌هزار نفره، پانزده هزار نفره تا شصت هزار نفره ساخته شده‌اند. ورزشگاه غذیر اهواز و نقش جهان اصفهان از جمله این ورزشگاه‌های خوب هستند. عده‌ای دوست دارند بگویند در زمان پهلوی بهترین کارها برای ساخت مجموعه ورزشی انجام شده و بعد از انقلاب کاری انجام نشده است؛ درحالیکه پس از پیروزی انقلاب مکان‌های ورزشی بسیاری ساخته شده است.

وی در واکنش به این نکته که پایتخت شرایط مساعدی برای برگزاری مسابقات ندارد؛ بیان کرد: در تهران هم مکان‌های ورزشی بسیاری وجود دارد. اما مجموعه ورزشی آزادی یک چیز دیگر است. البته سن این مجموعه بالا رفته و دائماً نیاز به رسیدگی دارد. سکوها باید ترمیم و کابل‌های برق تعویض شوند که این اقدام در حال انجام است. بیش از نیم قرن از عمر این مجموعه ورزشی می‌گذر و نیاز به نگهداری دارد. گرچه نمی‌خواهم همکاران قبلی را زیر سوال ببرم اما به نظر می‌رسد در برخی دوره‌ها به روزرسانی این استادیوم به درستی یا به موقع صورت نگرفته است. در بازدیدی که از استادیوم داشتم دستور دادم تابلوها، پروژکتورها و موارد دیگری تعویض شوند و همچنین خواهش کردم دست اندرکاران به زیباسازی این مجموعه رسیدگی کنند.

سجادی در مورد اینکه آیا پرسپولیس از آسیا حذف می شود یا خیر، گفت: من نشنیده بودم و این موضوع را الان از شما می شنوم. آخرین گزارشی که نمایندگان وزارت ورزش، هم معاونین هم مدیرکل حقوقی و هم سایر عزیزان ارائه کردند در مورد این موضوع چیزی نبود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.