2 هزار و 400 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده مجوز دریافت می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از آغاز طرح صدور جواز ساخت برای واحدهای مسکونی مستقر در بافت فرسوده کرج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز احمد افضلی در نشست رسیدگی به مشکلات ساخت مسکن و نوسازی بافت فرسوده شهرهای استان البرز افزود: بر این اساس شهرداری کرج باید در سالجاری برای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در بافت های فرسوده جواز صادر کند.

وی بیان کرد: همچنین شهرداری های محمدشهر، فردیس ، اشتهارد، کمالشهر و ماهدشت نیز در سالجاری باید برای ۸۰۰ واحد مسکونی مستقر در بافت فرسوده جواز ساخت صادر کنند .

افضلی گفت: براین اساس سازمان نظام مهندسی استان مشکلات بکارگیری مهندسان مجری در پروژه های بافت فرسوده را ظرف مدت ۴۸ ساعت به معاونت عمرانی استانداری البرز گزارش کند .

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز اضافه کرد: شهرداری کرج همچنین باید مکاتبه ای در خصوص مصوبه شورای عالی اداری کشور( صدور مجوز برای املاک قولنامه ای احداث شده تا سال ۱۳۸۰ ) را با امضاء استاندار البرز ارایه کند.

افضلی تاکید کرد: گزارش در خصوص بسته های تشویقی برای بافت های فرسوده شهر کرج از سوی شهرداری این کلانشهر برای نشست آینده ای که به زودی برگزار می شود نیز ضرورری است .

در نشست رسیدگی به مشکلات ساخت مسکن و نوسازی بافت فرسوده شهرهای استان البرز همچنین مقرر شد اداره کل بنیاد مسکن استان برای تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی در سالجاری مجوز ساخت صادر کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.