بودجه شهرداری کرج با مبلغ ۹ هزار ۱۲۳ میلیارد تومان مصوب شد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به افزایش ۷۱ میلیارد تومانی بودجه پیشنهادی اشاره و گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری‌ کرج جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه شد. که با نظر اعضای شورای اسلامی شهر به رقم ۹ هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مسعود محمدی در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: لایحه بودجه شهرداری که با همت مدیران و کارکنان شهرداری تهیه شده بود به اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا تایید و تصویب شد و سیر مراحل قانونی آن برای تأیید در کمیته تطبیق فرمانداری در حال انجام است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بررسی لایحه بودجه شهرداری بصورت مستمر و طی جلسات متوالی در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق رسیدگی و در صحن علنی شورای شهر مصوب گردید

محمدی بیان کرد: بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲در مقایسه با بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی داشت که البته این رشد بودجه با توجه به برنامه های تحول و پیشرفت شهر کرج و تغییر در سطح شاخص عمومی قیمت‌ها، نوسانات اقتصادی و… اجتناب ناپذیر بود.

وی با اشاره به بودجه های تخصیص یافته در 6 حوزه ماموریتی : محیط زیست وخدمات شهری، فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرسازی و معماری، بهره گیری از فن آوری های نوین ، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک این موضوع را اذعان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین تعریف پروژه های جدید عمرانی از اولویت های بودجه سال آینده خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تمام تلاش شورای شهر بر این است که پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تکمیل شوند، خاطرنشان کرد: ۴۴ درصد بودجه سال آینده مربوط به اعتبارات جاری و ۵۶ درصد مربوط به اعتبارات عمرانی بوده است .

محمدی افزود: حدودا ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بودجه جاری و هزینه ای کسر و ۱۰۲ میلیارد تومان به بودجه عمرانی پیشنهادی افزایش پیدا کرد که نشان از این است که اعضای شورا در خصوص ردیف های جاری با حساسیت بودجه را تخصیص دادند.

وی با تاکید بر توجه به مناطق محروم تصریح کرد: باید تلاش شود تا خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود عادلانه باشد ، شهرداری باید در راستای تحقق بودجه تصویب شده تلاش کند تا شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه عمران و آبادانی شهر باشیم.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج؛ پس از تأیید لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری کرج در هیأت تطبیق فرمانداری، بودجه به شهرداری ابلاغ می‌شود تا در راستای تحقق آن اقدام کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.