لایحه جوانی جمعیت به شورای شهر کرج رسید

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کمک هزینه ازدواج،تولد فرزند، کمک هزینه مهدکودک ، خدمات درمانی ، حق عائله مندی ، اولاد و ... در بودجه پیشنهادی 1402 شهرداری کرج توسط اعضای شورای شهر بحث کارشناسی شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز فاطمه منعمی در جلسه کمیسیون تلفیق با بیان این مطلب اظهارداشت: لایحه جوانی جمعیت در کمیته منابع انسانی و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بررسی و بر اساس قانون تصمیم گیری و تصمیم سازی شد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به موضوعات مهم در حوزه زنان و خانواده، مسایل مربوط به جمعیت، ازدواج، فرزندآوری، اعطای تسهیلات به خانواده‌ها برای تامین مسکن، حوزه بهداشت و سلامت مسایل معیشتی و رفاهی کارکنان، سیاست‌های تشویقی برای بانوان و موضوعات بسیار مهم در این قانون دیده شده است.

منعمی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری بایستی بسته های تشویقی را با هماهنگی و بررسی کمیته منابع انسانی و اداره رفاه به شهروندان ارائه کند.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج به سیاست های جمعیتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و قانون خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: این قانون نافی حمایت ها و تشویق های متفاوت مندرج در سایر قوانین مصوب شده شورای شهر در راستای افزایش جمعیت نیست و در بودجه سال 1402 شهرداری مصوب خواهد شد.

وی در پایان خواستار تخصیص بیمه خدمات درمانی پاکبان ها و سبزبانان شهرداری در بودجه 1402 شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.