کارآفرین البرزی در فهرست کارآفرینان نمونه کشور

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از معرفی امین شاه‌محمدی مؤسس شرکت عالیخان از استان البرز فعال در زمینه تولیدات چرمی دست دوز (سراجی سنتی) به عنوان کارآفرین نمونه صنایع‌دستی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در مراسم تجلیل از کارآفرینان نمونه گردشگری و صنایع دستی کشور که روز پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 در سالن همایش‌های خلیج فارس در محل شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور معاون گردشگری، معاون صنایع‌دستی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

این کارآفرین نمونه با تأسیس شرکت تولیدات چرمی دست‌دوز در فاز اول 185 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. در فاز دوم نیز در حال حاضر 26 نفر اشتغال ایجاد شده است که قابل ارتقاء تا 100 نفر اشتغال است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم بر مکتوب کردن تجربیات کارآفرینان برای انتقال به نسل بعد تأکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های کارآفرینان مکتوب کردن مسیری است که برای دستیابی به موفقیت رسیده‌اند.

علی‌اصغر شالبافان بیان کرد که کارآفرینان نه تنها سرمایه بلکه وجود خود را وقف کار خود کرده‌اند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد که مکتوب شدن داستان هرکدام از کارآفرینان در انتقال تجارب به جوانانی که بعد از این می‌خواهند دست به اشتغال آفرینی بزنند، مفید است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.