شهر کرج در پایان سال1402 معابر خاکی نخواهد داشت

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت:شهروندان در خصوص نیازهای عمرانی محله خود اعلام نظر کنند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا محمودآبادی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تعریف پروژه های محله ای در بودجه سال1402 اظهار داشت:شهروندان محترم می توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به آدرس https://b2n.ir/Omrani.mahale و سامانه پیامکی 10000137137 و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره 09352642915 موضوعات و پروژه های مورد نیاز محله خود را بیان کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در خصوص تعریف پروژه های کلان شهر کرج افزود: درآینده نزدیک در خصوص پروژه های بزرگ ساختاری تعریف خواهد شد که از شهروندان،صاحب نظران و کنشگران مرتبط با آن پروژه اعلام نظر کنند و بعد از اخذ نظرات در تعریف پروژه های بزرگ ترتیب اثر داده خواهد شد.

علیرضا رحیمی در رابطه با پروژه های محله ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اذعان نمود:با توجه به چشم اندازی که شورای ششم در سال 1401 مبنی بر آسفالت معابر خاکی اقدامات خوبی صورت گرفت و تمام سعی و تلاش پارلمان شهری کرج است که در پایان سال1402 شهر کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نخواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق در پایان یادآور شد معابری که طبق قانون بیش از 70درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشد آسفالت این معابر انجام خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.