۸۵ درصد بودجه عمرانی راهداری استان البرز محقق شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت:امسال با حمایت دولت سیزدهم اعتبارات راهداری این استان نسبت به سال ۹۹ بیش از ۷۵۰ درصد افزایش یافته که موجب شتاب بخشی پروژه های عمرانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی زندی فر صبح امروز در نشست خبری که ب اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال ۱۲۰ پروژه بزرگ و کوچک راهداری به ویژه در روستاهای استان البرز توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای این استان به اجرا در آمده است، اظهار داشت:  امسال ۸۵ درصد بودجه عمرانی راهداری استان البرز محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه جاده هفت کیلومتری قزلحصار با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال چهار باندی شدن است که تامین روشنایی و نصب علائم این مسیر نیز در دست اقدام است، افزود:  محور حادثه خیز سهیلیه به طول حدود ۱۵ کیلومتر با اختصاص ۲۲ میلیارد تومان عملیات تعریض ، بهسازی و آسفالت به تازگی شروع شده است.

مدیرکل راهداری استان البرز با بیان اینکه ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تعریض و ایمن سازی جاده طالقان تامین شده و به زودی اجرایی می شود، گفت: این پروژه به طول حدود هفت کیلومتر نیز روند مطالعانی را می گذراند.

وی افزود: افتتاح این پروژه به طول حدود ۷۰۰ متر ۸۵ درصد ترافیک کلاک – فردیس را روان سازی خواهد کرد؛ همچنین برای روان سازی کامل ترافیک آزاد راه تهران – کرج – قزوین ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

زندی فر با بیان اینکه امسال ۱۲۰ میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور به استان البرز برای نقاط پرحادثه دریافت کردیم و روند ایمن سازی راه های استان با سرعت در حال انجام است،گفت: با اجرای طرح ها و پروژه های ایمن سازی در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۱۳.۵ درصدی تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل در البرز بودیم.

وی ادامه داد: امسال با پیگیری مستمر و اقدامات صورت گرفته تمام عوارض بارنامه ها و ترانزیت کالا به حساب البرز واریز شد و در حوزه ترانزیتی نیز درآمد این استان ۷۰۰ درصد نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

پایگاه خبری استان البرز
انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.