اجرای طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی شهر

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری نسبت به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هر چه سریعتر اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر اظهارداشت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهرها دارای ترافیک شدید می باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری،اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می آید تردد مضاعفی را دارد لذا نوع سفر با هدف کار،خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می شود تعداد سفرهای به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود:یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می شود مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک بافت که فلسفه وجودی این طرح ها،عدم استفاده از خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

علیرضا رحیمی مسئله تردد زوج و فرد خودرو و یا طرح ترافیک را لازمه در هسته ی اولیه شهر عنوان و بیان کرد:شهرداری در این زمینه هرچه سریعتر کار را به سرانجام برساند و مصوبات بالادستی را نیز اتخاذ نماید.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارائه طرح مذکور شد و گفت: شهرداری کرج در زمینه محدودیت تردد زوج و فرد خودرو و همچنین امکان زیر ساخت های دوربین ها و ثبت جرائم را هر چه سریعتر تکمیل تا بتواند حداقل در زمستان و آستانه نوروز به بهره برداری برساند تا تردد شهروندان در هسته مرکزی راحت تر و سریعتر شود در این زمینه لازم است در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح آن به شورا اقدام نماید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.