برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد تعمیر تلفن همراه کشور

نخستین دوره مسابقات آزاد تعمیر تلفن همراه کشور به میزبانی اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج بهزاد غفاری صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری نخستین مسابقات آزاد تعمیر تلفن همراه برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات به صورت کشوری و میزبانی استان البرز برای اولین بار در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه از هر استان یک نماینده در این مسابقات شرکت می کند، افزود: از نفر اول تا سوم این مسابقات در روز اختتامیه تقدیر می ‌شود.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به اینکه در استان البرز 12 آموزشگاه موبایل در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون 10 استان اعلام آمادگی برای شرکت در این مسابقات را کرده اند.

در این نشست مجید طلیمی عضو شورای عالی راهبردی مسابقات ملی عنوان کرد: این مسابقات  در جهت کشف استعدادها و شناسایی نخبگان و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف تامین ، رشد پویا و بهبود شاخص ها ، پیشتازی اقتصاد دانش بنیان ، پیاده سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور و به منظور ارتقا جایگاه جهانی ایران اسلامی و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات فنی و حرفه ای و دستیابی به رتبه نخست اقتصاد دانش بنیان در منطقه این مراسم برنامه ریزی و عملیاتی گردید که استان البرز ۹ آذر ماه ،  میزبان نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری در حوزه تعمیرات تلفن همراه است.

رئیس مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه ضمن اشاره به بند ۲۰ سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: مقرر گردید با مشارکت انجمن تلفن همراه کشور و دیگر سازمان های دولتی و خصوصی ، در بخش ویژه مراسم در کنار برگزیدگان این رویداد ملی ، از مدیران نمونه و چهره های ماندگار عرصه تلفن همراه با اهدا نشان اقتصاد مقاومتی تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 9 آذر ماه سال جاری از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر ادامه دارد، افزود: یکی از محوری ترین موضوعات این مسابقات داشتن رسته هایتک در این تکنولوژی است که سبب بازار کار فراوان برای جوانان جویای کار است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.