۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در حال حاضر حدود ۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از خدمات این نهاد مثل کمک هزینه تحصیلی، خرید وسایل و لوازم التحریر بهره مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد با اشاره به شناسایی دانش آموز بازمانده از تحصیلی که تحت پوشش کمیته امداد البرز قرار دارند، اظهار داشت: تا کنون ۲۲۸ مددجویی که به دلایل مختلف ترک تحصیل کرده‌اند، را شناسایی کرده‌ایم.

وی افزود: با انعقاد قرارداد با مشاوران حرفه‌ای، طی برنامه‌ای منظم با آنها تماس گرفته و زمانی برای مشاوره تعیین می‌شود تا شاید شرایط بازگشت به تحصیل آنها فراهم شود.

وی توضیح داد: البته اغلب این دانش آموزان بالای ۱۶ سال سن دارند و شاید بازگرداندن آنها به چرخه تحصیل ساده نباشد.

این مسئول اضافه کرد: قاعدتا برخی از این مددجویان علاقه‌ای به ادامه تحصیل ندارند به همین دلیل سعی می‌شود با آموزش و مهارت آموزی، شرایط استغال آنها را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با توجه به اینکه بخشی از این مددجویان به عنوان نیروی کار در مراکزی مشغول به کار هستند، می‌توان با مهارت آموزی، زمینه اشتغال آنها در فضاهای حرفه ای را فراهم کنیم.

محمدی فرد با اشاره به تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد البرز افزود: در حال حاضر حدود ۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از خدمات این نهاد مثل کمک هزینه تحصیلی، خرید وسایل و لوازم التحریر بهره مند هستند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.