پایش تخصصی سلامت 52نفر از جانبازان شیمیایی شدید و متوسط در استان البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اجرای پایش تخصصی سلامت 52 نفر از جانبازان شیمیایی شدید و متوسط باهدف بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان جانبازان شیمیایی به‌صورت تخصصی و عمومی در دو مرحله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بابیان اینکه با توجه به شرایط خاص جانبازان شیمایی همواره باید نسبت به‌سلامت آنان توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان پرخطر شیمیایی یکی از دغدغه‌های بنیاد است، در همین راستا 52 نفر از جانبازان شیمیایی شدید و متوسط به همت معاونت بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به‌صورت تخصصی و عمومی در دو مرحله ویزیت شدند.

وی در ادامه مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان جانبازان شیمیایی عنوان کرد و افزود:در مرحله اول 30 نفر و در مرحله دوم 22 نفر از جانبازان عزیز در حوزه‌های عمومی و تخصصی شامل اکو، آزمایش، نوار قلب، ریه، پوست، چشم‌پزشک، روان‌پزشک و روانشناس توسط پزشکان فوق متخصص و متخصص ویزیت شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه باید در حوزه سلامت ایثارگران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.