پایگاه‌های استعدادیابی احیا می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه پایگاه های استعدادیابی از سرمایه های ارزشمند ورزش هستند گفت: اراده وزارت ورزش و جوانان بر احیای این پایگاه ها قرار گرفته و امیدواریم مجددا بتوانیم این پایگاه ها را احیا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد پولادگر با حضور در پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه پس از وقفه‌ای چند ساله به دلیل کرونا، امسال موفق شدیم سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را برگزار کنیم.این المپیاد در ۲۷ رشته و به میزبانی شش استان در حال برگزاری است.

پولادگر با بیان اینکه پایگاه های استعدادیابی از سرمایه های ارزشمند ورزش هستند گفت: اراده وزارت ورزش و جوانان بر احیای این پایگاه ها قرار گرفته و امیدواریم مجدداً بتوانیم این پایگاه ها را احیا کنیم.

وی ادامه داد: در این فرآیند تنها استعدادیابی مهم نیست و باید این استعدادها حفظ شده و پرورش یابند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: باید سعی کنیم با تجهیز و فعال تر شده این پایگاه ها به اهدافمان در حوزه استعدادیابی و استعدادپروری دست یابیم.

وی با بیان این که ورزشکاران و قهرمانان سرمایه‌ی ملی هستند تصریح کرد: وظیفه ما این است که با تمام آن چه در توان داریم برای حفظ و حمایت از این سرمایه ها بکوشیم.

در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به اینکه استان ورزش‌خیز البرز به دو مرکز استعدادیابی نیاز دارد و اگر بتوانیم این مهم را محقق کنیم برای آینده ورزش استان بسیار اثرگذار خواهد بود، گفت: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش در این راستا نقش بسیار راه گشایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت این موضوع از معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز درخواست کردیم تا در بازدید امروز حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: در موضوع استعدادیابی ورزشی لازم است تا وفاق بین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش بیش از پیش صورت گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.