دیدار ستارگان هنر ایران و نام آوران فوتبال البرز در روز پنجشنبه

دبیر کانون صنفی مربیان البرز با اشاره به بازی دوستانه بین تیم های ستارگان هنر ایران و نام آوران البرز یادبود شهدای مدافع سلامت گفت: ورود بانوان به ورزشگاه انقلاب کرج برای تماشای این بازی آزاد است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج حسن کرمی عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این بازی با همکاری کانون صنفی مربیان، هیات فوتبال البرز، دانشگاه علوم پزشکی و حامیان مالی برای پاسداشت فداکاری کادر درمان و شهدای سلامت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در واقع فلسفه وجودی تیم نام آوران البرز این است که در بازی های خیرخواهانه و عام المنفعه شرکت کرده تا نگاه مردم، جوانان و خانواده ها را به سمت و سوهای مثبت از جمله کمک به خانواده های بی سرپرست، کودکان کار و یا آزادی زندانیان سوق داده شود.

کرمی ادامه داد: اعتقاد ما بر این بوده و هست که ورزش و هنر هر ۲ برای مردم جذابیت داشته و مردم از هنرمندان و ورزشکاران الگو می گیرند بر همین اساس به دنبال این هستیم تا با بهره گیری از این ظرفیت مردم را در امور عام المنفعه و یا تکریم هایی از جمله تکریم مدافعان سلامت شریک کنیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس با توجه به بازگشایی مدارس بنا داریم تا بازی خیرخواهانه دیگری با هدف جمع آوری لوازم التحریر برای کودکان کار و نیازمند تا پیش از بازگشایی مدارس در استان تدارک ببینیم.

هومن جوادی مدیر عامل باشگاه ستارگان هنر ایران نیز در این نشست با بیان اینکه این دیدار دوستانه با هدف تکریم و گرامیداشت کسانی است که در دوران کرونا جانانه از سلامت مردم دفاع کردند گفت: هدف این است که ذره ای از جانفشانی مدافعان سلامت را در یک بازی دوستانه بار دیگر مرور کرده تا برای همیشه در یاد مردم بماند.

وی با اشاره به شعار این بازی که من نیز واکسن می زنم اظهار داشت: این در حالی است که تمام هنرمندان و خانواده هایشان واکسن هایشان را دریافت و همگی با عشق برای این مسابقه می آیند.

جوادی گفت: در واقع هدف اصلی از این بازی این است که به مردم نشان بدهیم که در کنار یادبود عزیزان مدافع سلامت باید به فکر سلامتی خود نیز باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت این باشگاه طی ۲ دهه اخیر تاکید کرد: در این مدت موفق شدیم با انجام صدها بازی خیرخواهانه کمک های بسیاری را برای موارد مختلف از خدمات رسانی به نیازمندان تا کمک به زلزله زدگان جمع آوری کنیم.

این دیدار با شعار واکسن می زنیم قرار است که پنجشنبه هفدهم شهریور ماه ساعت ۱۷ به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود این دیدار در حالی برگزار می شود که حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.