قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین ‌در استان البرز اعلام شد

مدیرکل راهداری البرز با تاکید بر تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین، قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین ‌در این استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی زندی‌فر اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه‌های مربوط در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال، افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیم‌های این اداره‌کل در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج مستقر شده‌اند.

این مسئول در ادامه قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین را در البرز اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره، 404 هزار تومان، 32 نفره، 336 و برای اتوبوس‌های 44 نفره نیز 245 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری البرز یادآور شد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه 141 انعکاس دهند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.