رفتار کارمندان، نمادی از منش دولتمردان و کارآمدی نظام است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در حوزه های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز ، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی استان که در پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امید است بتوانیم به تاسی از شهدا و بویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاران صدیقی برای نظام و مردم باشیم.

وی افزود: کارمندان نمونه با زینتی از تقوا و درستکاری باید بلحاظ علمی و اخلاقی از قابلیت های ویژه ای برخوردار باشند چراکه ویترینی از کارآمدی نظام و نمادی از دولتمردان خدمتگزار هستند.

عبداللهی گفت: فروتنی، گشاده رویی، تلاش صادقانه و خدمت محور، احساس مسئولیت و حفظ حرمت در قبال ارباب رجوع از جمله الزامات اخلاقی یک کارمند است.

وی افزود: در شرایطی که دولت مردمی سیزدهم با رویکردی متفاوت بدنبال حل و فصل مسائل و موضوعات خرد و کلان داخلی و خارجی است، ما نیز بعنوان کارگزاران نظام باید در این راستا با اهتمام ویژه ای وارد عمل شویم.

استاندار البرز گفت: رییس جمهور محترم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند تا مستقیم و بی واسطه با بطن جامعه ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: دولت در مباحث بزرگ و تاثیر گذاری ورود کرده که ساماندهی شرایط اقتصادی کشور، افزایش رفاه و تامین زیرساخت‌های ضروری و عقب مانده بویژه در مناطق محروم کشور، توانمندسازی اقشار کم برخوردار جامعه و… از جمله آنها است.
عبداللهی گفت: بر این اساس با الگو گرفتن از سیاست های کلان و اتخاذ تدابیر ویژه متناسب با شرایط استان، ۶۶ محله کم برخوردار استان برای ساماندهی و توانمند سازی هدف قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین روزهای سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم و روزهای چهارشنبه برپایی میز خدمت در محله های هدف و روزهای جمعه در مصلی های استان بمنظور رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.
استاندار البرز گفت: در سفر رییس جمهور محترم به استان نیز ۱۷۸ توافق با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تحول بزرگی در زیرساخت های استان محقق می شود.

این مسئول اضافه کرد: قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، توسعه اقتصادی و کشاورزی، حجاب و عفاف و … بمنظور بسیج تمامی توان استان در راستای حل موضوعات اساسی استان تشکیل شده که تاکنون نتایج ملموسی داشته است.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که با تلاش شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران، کارمندان در سطوح مختلف و فعالان مردمی، می توانیم در یک زمان منطقی تمامی مشکلات استان را حل کنیم و البرز را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.