جهاد امروز خبرنگاران مقابله با تحریف واقعیت های جامعه است

به گزارش همگام با البرز سرهنگ حسین حسنیان ظهر امروز در سالن جلسات سپاه شهرستان چهارباغ ضمن تقدیر از خبرنگاران نیکو سرشت و با صداقت که همواره درانعکاس ارزش‌ها و هنجارهای جامعه پیش تاز بوده اند اظهار داشت:به وضوح شاهد هستیم که امروز رسانه های وابسته به استکبار جنگ رسانه ای را تشدید کرده اند و با تحریف اخبار سعی دارند افکار عمومی را در مسیر خواسته های انحرافی و هدف دار هدایت کنند.
وی با تاکید ضرورت شناخت دشمنان و شیوه های دشمنی آنان افزود: ، ما به وضوح می‌بینیم که دشمنان یک نوع جنگ شناختی علیه ملت ایران را در دستور کار قرار داده اند تا پیشر فت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را وارونه جلوه دهند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ عنوان کرد:وظیفه همه مسوولان و اهالی قلم به ویژه خبرنگاران است با جهاد تبیین و اطلاع رسانی به موقع و سریع حرکت ها و اقدامات گمراه کننده دشمنان را خنثی کنند، زیرا تجربه نشان داده است حرکت و اقدام در مسیر تبیین، خنثی کننده اقدامات گمراه کننده دشمنان است.
وی تصریح کرد: مردم و مسوولان از انعکاس نقدها و مطالبات مردم توسط خبرنگاران صدیق استقبال می کنند، چراکه ایفای رسالت رسانه ها در این راستا حرکتی راهگشا در بستر جهاد تصمیم و اصلاح روند تصمیم‌گیری ها در حاکمیت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ به جامعه خبرنگاران صادق و با تجربه رسانه های گروهی توصیه کرد در عرصه اطلاع رسانی به خصوص در زمینه ترویج آموزه‌های دینی بیش از پیش جامعه را یاری کنند.

در این جلسه محمد رضا موسوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی که از تبیین به عنوان اساس اسلام و انقلاب اسلامی نام برده اند، گفت: از بدو انقلاب این خبرنگاران و رسانه های متعهد بودند که درعرصه جهاد تبیین دسیسه های دشمنان اسلام را که سعی داشتند حقایق جامعه ما را وارونه جلوه دهند خنثي کردند.

وی از خبرنگاران متعهد و کاردان رسانه ها به عنوان سفیران مومن و با صداقتی نام برد که با جهاد تبیین و انعکاس واقعیت ها رسالت آگاهی بخشی به مردم را برعهده دارند.

رییس بسیج رسانه البرزتصریح کرد: در دنیای امروز رسانه های استکباری با انتشار اخبار کذب و دروغ سعی دارند ذهن ها و افکار عمومی را منحرف کنند، اما توطئه های آنان همواره با حضور فعال خبرنگاران مومن در صحنه اطلاع رسانی با نا امیدی و شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: جامعه از خبرنگاران انتظار دارد در بستر فعالیت های ارزشمندی که برعهده دارند، وظیفهٔ مهم‌ جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند تا ضمن رسوا شدن جریان های تحریف و دروغ پرداز ، مسیر برای اطلاع رسانی به جویندگان حقیقت بیش از پیش هموار شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.