تکریم ارباب رجوع مهمترین رسالت حوزه اداری و مالی شورای شهر کرج در سال جدید است

مدیر اداری و مالی شورای اسلامی شهر کرج گفت که تکریم ارباب رجوع، رعایت منشور اخلاقی و اخلاق کارمندی و توجه به پروتکل های بهداشتی کرونا از مهمترین مواردی هستند که در سال جدید توجه ویژه ای به آنها خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج مهدی خوانین زاده اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در موج چهارم کرونا و افزایش آمار قربانیان این ویروس منحوس توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی و ایجاد فضای ایمن برای کارکنان و مراجعین در دستور کار قرار دارد که توزیع روزانه ماسک در بین کارکنان و ضدعفونی کردن مستمر محیط از جمله این موارد است.

وی افزود: از آنجا که شورای اسلامی شهر به نوعی ویترین مدیریت شهری کرج است لذا سعی داریم تا در سال جدید همچنان شاهد تکریم مراجعین محترم باشیم و فضای مناسبی را برای هدایت آنها به دفاتر نمایندگان محترم مردم و رسیدگی به مطالبات و دغدغه های شان فراهیم آوریم، بی شک این مهم در سایه اتحاد و همبستگی و رعایت آیین های انضباطی و منشور اخلاقی شدنی است.

 

مدیر اداری و مالی شورای شهر کرج تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با فرهنگسازی و اطلاع رسانی بتوانیم با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از خدمات را در بستر سامانه میزخدمت مجازی به شهروندان محترم ارائه نماییم و ضمن فراهم آوردن امکان ارتباط طیف وسیعی از مردم با نمایندگان شان در پارلمان محلی، از حجم مراجعات حضوری به شورا نیز بکاهیم.

 

خوانین زاده گفت: به حمد الهی و با عملکرد خوب دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج و با نظارت راهبردی نمایندگان محترم مردم به ویژه درایت ریاست محترم شورا در سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی و زیرساختی در نقاط مختلف کلانشهر خواهیم بود تا آبادانی و محرومیت زدایی و فعالیت های جهادی همچنان الفبای سازندگی و خدمت در شهرمان باشد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.