۲۰۰ مدرسه جدید در البرز ساخته می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید تمام امکانات خود را بسیج کنیم و یک بار برای همیشه موضوع ضعف در زیرساخت‌های آموزشی را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان که روز یکشنبه ۹ مرداد در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، افزود: ارتقا سرانه های آموزشی در استان، مهمترین رویکرد و هدف ما در این حوزه است.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، ادامه داد: بر این اساس ساخت ۱۰۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت ولی طی هماهنگی های صورت گرفته درصدد هستیم این تعداد به ۲۰۰ مدرسه برسد.

عبداللهی گفت: باید تمام امکانات خود را بسیج کنیم و یک بار برای همیشه موضوع ضعف در زیرساخت‌های آموزشی را جبران کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش استان از ظرفیت بالایی برخوردار است که برای شکوفایی آن باید مجموعه آموزش و پرورش با جدیت وارد عمل شوند.

استاندار البرز گفت: تعامل و هم افزایی دولت و خیرین می تواند در استان منشأ اثرات ارزشمند و ملموسی در ارتقا سرانه های آموزشی باشد.

عبداللهی افزود: ضرورت دارد جانمایی مناسبی در خصوص ایجاد مدارس در استان صورت گیرد.

وی گفت: استان البرز تعداد قابل توجهی مدرسه فرسوده و فاقد تجهیزات و امکانات لازم دارد که باید توجه خیرین به این موضوع نیز جلب شود.

استاندار البرز افزود: باید فضا و تجهیزات کافی برای مهارت آموزی به دانش آموزان پیش بینی شود چراکه دانش آموزان و دانشجویان ماهر و خلاق می توانند در آینده به بازار اشتغال مناسب راه یابند.

وی گفت: مهارت، خلاقیت و دانش در یک فرد منشأ کارآفرینی و درآمد زایی می شود و باید مدارس و دانشگاه‌ها به این سو حرکت کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.