همایش بسیج تجار و فعالان اقتصادی سراسر کشور در البرز برگزار می شود

همایش هم اندیشی مدیران دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی سراسر کشور روز سه شنبه ۲۸ تیرماه جاری با میزبانی استان البرز در محل اتاق بازرگانی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز رئیس دفتر بسیج تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز” اظهار داشت: شرکت کنندگان در این همایش ضمن هم همفکری و به اشتراک گذاشتن نظرات کارشناسی ، بررسی همه جانبه برای دستیابی به راهکارهای موثر در‌ بستر اشتغال و تسهیل در روند بهبود فضای کسب و کار را در دستور کار قرار خواهند داد.

وی افزود: “رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی ایران” همراه با جمعی از فعالان اقتصادی سراسر کشور میهمانان شرکت کننده در این همایش می باشند.

وی عنوان کرد: هم اندیشی و تبادل دیدگاه ها و نظرات کارشناسی میهمانان‌ با فعالان اقتصادی البرز با هدف برخورداری از ظرفیت بسیج در رفع چالش های جامعه و مباحث مربوط به کار و کارآفرینی از اهم مواردی است که دراین همایش مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یدالله مالمیر گفت: بخش خصوصی البرز همواره در حوزه های مختلف ازجمله حوزه سلامت در اوج شیوع ویروس کرونا حضوری فعال داشته است و تداوم روند اینگونه اقدامات را بستر ساز بهبود رفتارهای خیر خواهانه در جامعه می داند.

مالمیر از بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور به عنوان فرماندهان مقابله با جنگ اقتصادی نام برد و گفت: با حضور فعال بسیج و همراهی و پشتیبانی ملت سرفراز ایران اسلامی ، قطعا تحریم ها بی اثر می شود و در این نبرد اقتصادی پیروزی را تجربه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حاکمیت روحیه بسیجی در جامعه به ویژه در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: بسیج باید درهمه عرصه ها به عنوان یک هدف، منش، ایده و روش مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم چالش ها را برطرف و دشمنان را که قصد تضعیف اقتصاد ما را دارند به زانو درآوریم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.