افتتاح ۳ پارک محله ای

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز منوچهر غفاری اظهار داشت: روند تکمیل طرح های نیمه تمام با حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش مدیران و کارکنانِ خدوم مجموعه شهرداری کرج سرعت بیشتری گرفته و در هر یک از ایامِ نیمه دوم دهه ولایت کامِ شهروندان معظم را با افتتاحِ یک پروژه و جمعاً پنج هدیهِ عمرانی شیرین خواهیم نمود.

وی، زمین چند منظوره ورزشی واقع در پارک دانایی اسلام آباد به مساحتِ ۵ هزار مترمربع و اعتبارِ ۵۰ میلیارد ریال را یکی از پروژه های آماده بهره برداری دانست و افزود: این مجموعه شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پارکینگ مستقل می باشد که مطابق با استانداردهای روز در یکی از محلاتِ کم برخوردار شهر احداث گردیده است.

این مسئول از افتتاحِ پارک ۳ هزار مترمربعی ماندانا در بلوار استقلال عظیمیه در دهه ولایت خبر و ادامه داد: مسیر پیاده روی، ستِ تندرستی، امکانات بازی کودکان و مبلمان و روشنایی مناسب از امکانات این مجموعه است که آیین بهره برداری از آن در روز پنج شنبه جاری (مورخ ۲۳ تیر) برگزار می شود.

به گفته مهندس غفاری، قطعه و فاز سوم کنارگذر مهرشهر به طول تقریبی ۱۷۵۰ متر و صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان طی روزهای آینده زیر بار ترافیک می رود که امیدواریم با تسریع صورت گرفته در آزادسازی املاک معارض پروژه، بتوانیم فاز نهایی طرح و اتصال آن به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام متصل را عملیاتی نماییم.

سرپرست شهرداری کرج پارک های سراج و روستانژاد به ترتیب در محلات کم برخوردار نوروز آباد و ترک آباد منطقه ۲ این کلانشهر را دیگر پروژه های آماده افتتاح برشمرد که در کنار سه پروژه فوق الذکر طی روزهای ۲۲ الی ۲۶ تیر و همزمان با ایام دهه ولایت و پیش از عید سعید غدیر خم تقدیم شهروندانِ گرامی خواهند شد.

وی عنوان کرد: طبق مصوبه و تاکید شورای شهر، امسال ۳۰ پارک محله ای و چندین طرح و پروژه عمرانی در محلات مختلف با رویکرد محله ای و محرومیت زدایی آماده بهره برداری خواهند شد که در همین راستا تلاش برای تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در جریان است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.