دستگیری دو آدم‌ربا در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انجام عملیات رهایی گروگان و دستگیری دو آدم ربا در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش فردی میانسال توسط دو شخص ناشناس در روستای حاجی آباد ساوجبلاغ، بررسی موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع شد.

وی افزود: بررسی اولیه کارآگاهان نشان دهنده این بود که شخصی از آشنایان گروگان، با اجیر کردن دو نفر اقدام به ربودن وی کرده و از وی مبلغی را در خواست دارد تا او را رها کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری گروگان در شهرستان چهارباغ شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی گروگان، سه متهم را در این زمینه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هر گونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را درکوتاه ترین زمان کشف می کند.

 

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.