واریز6 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی در ماه مبارک رمضان

با واریز 6 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی ، رشد 50 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۲۳۵ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.
محمدی فرد افزود: با واریز 6 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی ، رشد 50 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد .
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۲۸۵۴ حامی حمایت ۱۶۱۳ یتیم و ۳۸۹۰ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند گفت: به همت حامیان و خیرین استان البرز در ماه مبارک رمضان توزیع ۱۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۲۲ میلیون تومان و ۶۰۸۵ وعده افطاری به ارزش ۷۶۵ میلیون تومان بین ایتام و فرزندان محسنین توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان حمایت ۱0۱۵۶ ایتام و فرزندان محسنین به ۴۶۰۴ حامی جدید واگذار شد گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.